czwartek, 1 sierpnia 2013

OBRAZY I MANDALE...


"MOJE" OBRAZY - WIZJE

















                                   


                                   












































Kochająca Wszystkie Istoty 2012




INNE "MOJE" OBRAZY OLEJNE:

WITRAŻE




GRAFIKI KOMPUTEROWE
CZWARTA PARKA - PRUJĄCA WZORY

TKANIE WZORÓW - ENERGETYCZNE NICI


















MANDALE Z KWIATÓW:


















SERCE TEJ MANDALI









PRAMAMA




NNE OBRAZY:



I ZNALEZIONY W INTERNECIE, który przypadł mi do serca: 













3 komentarze:

  1. Witam serdecznie ciebie Jestem.
    Obrazy i Mandale są cudowne, urocze. Biją właściwą cudowną energię.
    Czy wiesz, iż uchwyciłaś sedno sprawy.
    Ten Budda to cud Natury.
    Wewnętrzne czuję, iż Czakra Serduszka mówi Tak, Tak, Tak to jest właściwy emanujący energią Budda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj mały buddo.
    Dziękuję za odwiedziny i wpis.
    Serdecznie pozdrawiam z serca ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale numer... teraz zauważyłam, że notka powyższa została opublikowana o godzinie 13.13....

    OdpowiedzUsuń